søndag 9. mai 2010

Sketchy Colors #23


Det er søndag, og vi er klar med en ny fargeutfordring her hos Sketchy Colors.
Men aller først har vi selvfølgelig trukket en vinner av forrige ukes skisseutfordring.

Og vinneren av den flotte premien fra D`Amour Allure er;
*************
It is Sunday, and we are ready with a new colour challenge for you here at Sketchy Colors.
But first we have drawn a winner of last week’s sketch challenge.

And the winner of the wonderful prize from D`Amour Allure are;

Med dette flotte kortet/ With this wonderful card;


Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.
*******
Congratulations!!
Please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.

♥♥♥

Så over til denne søndagens Utfordring #23 :)
Premien er igjen en kjempeflott pakke ifra D`Amour Allure!!
*******
Then we're heading over to this sunday's Challenge #23 :)
The prize is again a gorgeous parcel from D`Amoure Allure!!



Vi har en ny fargeutfordring å by på,
og denne gangen vil vi se prosjekter i disse hovedfargene:

Blå og Lilla!
*******
We have a new color challenge for you,
and this time we want to see projects with the main colors of;

Blue and Lilac/Purple!



Her er kortene vi i DT har laget denne gangen.
Og igjen har vi alle brukt stempler fra D`Amour Allure :)

*******
Here is some inspiration from DT.
And again we all have used stamps from D`Amour Allure :)

Maya





Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i Utfordring #23 helt fram til lørdag kl 21.00.
Lykke til!
♥ Klem fra oss i Sketchy Colors DT ♥
*******
Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until saturday at 9 pm our time, to participate in our Challenge #23.
Lots of luck!
♥ Hugs from us in the Sketchy Colors DT ♥




14 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Blå og lilla...
Den var ikke enkel.......
Kjempeflotte DT bidrag, alle sammen.
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Merry sa...

Congrats to the winner...that is a beautiful card. Also terrific cards from the DT/

marinsiin sa...

Da har jeg postet mitt bidrag =)
Blå og lilla passet meg utmerket =)
Ha en fin uke alle sammen!

Mari

Anonym sa...

Da er et bidrag fra meg levert;)
Ha en flott uke!

Bococco sa...

Jeg elsker disse to fargene! Så dette blir spennende! :)

Pysselbus sa...

Åhhh, vilka fina inspirationsalster!!!

Vilken rolig utmaning, älskar både blått och lila, men det blir sällan att man kombinerar dem! Toppenutmaning!

Ha det gott!

//Linda

Guro sa...

Nydelige DT bidrag her, og for en flott utfordring da! Disse fargene er herlige sammen :-)
Ha en flott uke.
Guro

Guro sa...

Beklager så mye, men linken min ble feil på nr 13, prøver igjen...

Camilla sa...

Tack för en inspirerande utmaning med färgerna Blå och Lila.
Ni gör alla så mycket fint.
Kramar Camilla

Hege sa...

Jeg elsker både blått og lilla.. passet meg midt i blinken:)
-Hege-

Scrappelise sa...

Blått og lilla er pent ja, men jeg syntes ikke det var så lett. Og derfor ble det litt av en utfordring for meg. Og DET var bra!

Bea sa...

Hei

Mitt bidrag som jeg prøvde å legge inn på nr 35, blevisst litt feil, så la inn igjen på nytt som ble 36. Beate, nytt forsøk... som da er mitt bidrag til denne utfordringen.

Jeanett sa...

Kjempefin utfordring. Syns det var gøy å sette sammen fargene. Har brukt fargene mye hver for seg, men aldri sammen:)

oheidia sa...

Blått og lilla, litt av en utfordring! Men, måtte jo prøve meg :=)